Hello peeps,

im eka Dealova . Sweet sixteen . Already taken by someone special . This is my lovely blog . If you don like it , Do i care ? Do be my friend . WinkWink :)




no harsh word okayy



Templates by: eyqa Dealova
Edit by:eyqa Dealova
Picture by: We♥It

The Mines
27 Feb 2012 | 0 comments
Hey A

Tadi kan , kita pergi tempat yg paling kita suka dan paling kita minat dan paling kita rindu sesangat sangat lah kan . THE MINES . Fuhh ~ . Dah lama tak pergi mmg menggelibak lah kan D . First kita pegi dgn kawan act . Mama kasi okayy . Mintak kebenaran okayy . Jangan cakap aku jahat okayy . Okayy aku mmg jahat sokayy . Aku tahu tu . Aku pergi dgn Akaq Eyka , Pijie , Alip dan sudah tentulah Intan harus dibawa bersama . Awek Alip kan ? Haha J . First dtg melepak kat bawah tuh . Tenang je rasa . Best sgt tapi tak paling best sangat sebb takde die K nak nanges tapi senyum . Eleh , aku buat ape pun orang tetap kutuk aku kan ? soo , aku buat hal sendiri ahh . p mampuss same kau . 

Alip belanje ice blog then aku call akaq manje ngan jojo . suruh dtg . Bawak ahh membe . Ramai-2 syok sikit kan . Pukul 12 lebih dorg dtg , tgk movie !. Best . aku suke . K tapi tetap bosan . Tak tahu kenape okayy ™ . Jalan-2 lagi tengok jam . Halamak dah pukul 2 . Nak balekk . Aku nak g Seremban . Seremban . Ampangan . Taman ape entah tuh . Rumah pakcik aku . Aku suke pegi situ sebab ...... Heee :) . Adak ahh . Mane boleh kasi tahu kat kau :) .




awak tuh kawan awak kan ? kawan dah lama kan ? so tak payah lah heboh kita rampas die . Nak kawan pergi jela. Tak kesah and tak hamak ahh . Die yg taknak . so tak payah tunjuk jari fuck awak tuh kat kita kayy .



Older Post | Newer Post