Hello peeps,

im eka Dealova . Sweet sixteen . Already taken by someone special . This is my lovely blog . If you don like it , Do i care ? Do be my friend . WinkWink :)




no harsh word okayy



Templates by: eyqa Dealova
Edit by:eyqa Dealova
Picture by: We♥It

27 Feb 2012 | 0 comments




Hi , dah lame aku tak update belog kan ? Err maybe lah kan . Jangan tanya aku kenape dah lame tak update blog sebab jawapan aku mesti akan TATAU !  J . Fyi aku rase sejak akhir-2 nih ramai yang cepat terberasa eh takde ahh ramai pun sebenarnye ade lah orang yang berkenaan berkaitan dan sebagainya kalau aku buat sesuatu nih . Rite ? Err saya bercakap based on experience and true statement okayy . Kau terasa mampus kau ahh . Kesah lah pulak aku kan . Caring lah sangat aku kan . Tanggungjawab aku lah sangat kan . Pergi jahanam dengan kau . Kasar tak ? Maaf . Memang sesuai untuk kau . Weee J . Jangan lah cepat terberasa kayy . Aku takde keinginan langsung ahh nak buat kau sakit hati atau terberasa nih . Kau yang cepat sgt terberasa nih . So kau layan lah sorg-2 . Takde mase aku nak join kau sekali . Understood ?. K dah abaikan J.

Act , aku nak story byk hari nih . Semalam nak post dah entry nih . Tapi tak  dapat atau lebih terkena aku terlepas peluang . Aku tertido . Penatt -,- .  Kk . sian penat tunggu story aku eh . Alala , shiannye . Mesti tiap-2 hari kau stalker belog aku . Tapi takde pape pun kan . Aku ade 5 blog lah , Tak caye ?. Sudaaa . Name kau Dollah . err ....... Dah . tapi mmg betul kayy . pergi ahh carik . Lallaalla~ . aku jujur nih . tak tipu nih . Bukan talam due muka kayy . K . abaikan lagi . Latest nih . Banyak benda pahit yang berlaku kat aku . Like aku yang tetibe buat kerja amal jariah . MUNGKIR JANJI DENGAN SOMEONE . Time tuh mungkin otak aku dah blur plus blenk plus bingai kott . Sampai aku dah terberbuat die sakit hati ahh .Agaknye ahh . Alaa , so sorry kayy . Aku pun nanges gak . Tapi poyo tunjuk kuat , Masing-2 ego kan .? Macam tatau pulak , 3 kali aku buat . Last-2 tak jadik gak . Sebab eh , ade lah . mane boleh gi tau kau . Sebok je kau nih . Kau mesti suke kalau aku clash dgn die kan . kau mesti gelak kuat kan . kau mesti senyum 24 hours kan . Sebb aku tau itu yang kau nak . Ops tak yah tipu or menafikannye . Aku tau . Sebb aku kenal kau ahh . Talam 10 muke . Eee , tak maluu . Meh sini aku kasi tahu . Sampai bile-bile kau Tak akan dapat  jadi macam tu de . Sebb sampai bile-2 aku akan dengan die . Faham ? . Kalau tak faham kau memang keling .  Alolollolloo~ J .

Lepas perkara di atas berlaku . Satu lagi yang menimpa aku . M_________ aku meninggal . accident . Fyi aku tak berape sedih sebenarnye time nih . Just ade lah sedih sikit tapi tak sedih sgt . Sebak dada je . Tapi esoknye mmg part aku buat drama melayu lah . Menangis tak berlagu .Hmm . Atuk kesayangan kita meninggal . Masih terasa die ade kat seblah aku . Bergurau dengan aku . Cucuk pinggang aku . sebab aku mmg sensetif kat situ . Apatah lagi tapak kaki , Jangan cerite . Geliii~ . Arwah dengan family aku mmg rapat . Paling best bile kiteorg tengok bola same-same then g memancing . Part tuh mmg tak dinafikan best teramatnye . Sekarang tak boleh lagi macam tuh kan . Takdir . Die dah sakit 2 tahun act . Tapi hari tuh die dah sihat . But start Jumaat hari tuh die sakit balik . Nazak . Punca die sakit sebab rokok . Thats why aku paling menyampah , benci lelaki hisap rokok . Memang lah orang cakap biase ahh tu lelaki hisap rokok tapi bagi aku tak okayy !. Paling sedih aku dapat dtg kenduri tuh 2 hari je . kenduri yang ketige tak sebb sekolah . Lame sgt aku cuti . Seminggu 2 hari . 2 hari sebab nih yang seminggu tuh sebab first netball . Malas . Demam . Haha J . Yang sebenarnya malas sangat-2 . And aku jujur nih since aku form 4 aku memang teramat-2 malas nak dtg sekolah . Macam sekolah tuh ade voodoo bg aku . Eee , dengan cegu kimianye . Yang memang memerhatikan aku sebab suke sgt borak dengan Fara . Die mmg kenal aku dgn fara since form 1 . And teramat kenal . Dengan cegu Sejarah yang ak habes-2 nak memperli aku dgn fara . Asek borak jugak . Aku sukee cikgu Bi coz die comel . Haha J . Die senyum jelah ..... Suke k . Aku suke .

And sepanjang seminggu 2 hari aku tak dtg tuh baru aku tau sape yang betul-2 ikhlas kawan dgn aku . Like FARA , RARA , SHIMA , AJIM , AJIM JO , APID , . Sayang korang sume .  yang betul-2 menghargai kawan . Ramai . Tapi tuh je yang patut aku beterime kasih . Yang lain tuh pengacau . Shuuuuuuhhhh ~ . Eh , nak tahu tak , 25.2.2012 hari sabtu kan . Aku and family aku semua and family belah mama semua gi Bagan Lalang . Ops Pantai sutera Sepang . Best gilak . Pasang khemah 2 . apelagi benda first yang aku buat sampai pagi-2 tuh tidur . dah puas aku tidur pukul 1 lebih aku bangun makan . Lepak , makan ballek . Lepak ikut makcik aku g rayau kedai depan tuh . Nothing interest and aku kena kacau dengan abng tuh sebab aku pakai baju superman . waaaa~ . Segan . Tapi buat tak tau jela kan . Mampus kau lah kan . Aku kesah ape lah kan . Jalan . Jalan . Haaa . Dah redup sikit . Apelagi terjun ahh dalam laut . Mandi puas-2 . Fact of me à Saya suke mandi laut dan sungai . Ape je yang pasal mandi mmg suke . J J J . Haha . Dah puas mandi aku naik atas . Lapar makn . Makan punye syok sebb tadi singgah mcd kat nilai heee J . Tetibe byk motor lalu . RXZ and modenas GT125 eh ? aku tatau lah name motor kriss tuh . Haa , dorg parking motor sebelah kereta bapak den . Sume family aku pandang . Memekak wey . Saket telinge wey . K tapi syok sebab tempat aku ramai olangg -,- .

K balek pukul 9 lebih . Penat . Malam cadang nak g tgk movie p tak dapat sbb terlampau keletihan sgt2 k . Esok ahad aku g Bb . G Loyalt . Cenggitu ke eja ? main hentam ajee . Asal sebut betul kan ? k . Nak tahu tak bapak den beli handphone samsung s II . K aku amat jeles . Teramat k . Haha . K Fine . Tak kisah pungg -,- .

Awak , marah kite ke ? Sebab ? Hah ? Kita rampas kawan awak ? Eleh . Bukan rampas die yang tak nak kawan awak . Kita suruh die tak nak nak buat macam mane kan . Bukan salah kite pun . Soo , awak tak perlulah marah kite . Awak yang situuuuu pun same . Mulut macam longkang rumah jiran saya . Saya dah mula dah tak amek kesah pasal awak . Tup tup start balek . Ape ni ?. Kenapa awak nih ? Hidup saya dah mula happy dah , dah tak cerita dah pasal awak . haishh awak nih . Memang nak kena lah kan . K tengok lah nanti kan . ape yang terjadi kn .

Older Post | Newer Post